Tutorial Rainmeter + Rocketdock Part. 1

Mesti ramai yang tertanya-tanya apa itu Rainmeter? Apa itu Rocketdock?. Bagi saya masa sekejap untuk fikir apa benda Rainmeter dan Rocketdock ini?.

Rainmeter : Satu software untuk mencantikkan desktop anda. Hendak tahu dengan lebih lanjut klik link ini.

Rocketdock : Software yang digunakan sebagai shortcut untuk desktop anda. Maklumat lanjut klink link ini.

Tidak faham lagi ?. Tak apa. Saya tunjuk dulu desktop laptop saya. Kemudian baru anda faham apa itu Rainmeter apa itu Rocketdock. Tutorial menggunakan kedua-dua software akan saya buat pada post Part.2 pula. Harap anda dapat bersabar ok.

Contoh Rocketdock

Contoh Rainmeter
Desktop saya



Share on Google Plus

About Amarul Samsudin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Respons Diterima: